راي متخلفان ديدار استقلال و ملوان اعلام شد
 
کلبه فراقط!!!
پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 10:30 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي خود را درباره رخدادهاي ديدار استقلال تهران و ملوان بندرانزلي اعلام کرد.


 به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار 2 تيم استقلال تهران و ملوان بندرانزلي از رقابت‌هاي ليگ برتر در تاريخ 29 مرداد گذشته برگزار شد. در نيمه دوم اين مسابقه تماشاگران استقلال تهران از الفاظ رکيک بهره گرفته و به داوران و تيم ملوان بندرانزلي فحاشي کردند. بر همين اساس باشگاه استقلال طبق بند 4 ماده 22 آئين‌نامه انضباطي به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

آرش برهاني در دقيقه 65 بازي پاي سيامک کوروشي، بازيکن ملوان را به عمد لگد کرد که ابتدا طبق بند الف ماده 22 آئين‌نامه انضباطي به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي و يک جلسه محروميت از همراهي تيم خود محکوم شد اما پس از بررسي و اظهار ندامت و عذرخواهي به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي بدل از محروميت (جمعا 30 ميليون ريال) به استناد بند يک ماده 27 آئين‌نامه انضباطي محکوم شد.

راي صادره به استناد مقررات ماده 15 آئين‌نامه انضباطي قطعي است.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان